Služby
Grafický návrh a kreativní řešení
Grafický design není umělecká exhibice. Jeho smyslem je předat jasně, srozumitelně a přehledně potřebné informace. Forma, obsah a způsob užití musí být v souladu, abychom získali tiskovinu, která dobře plní zamýšlený účel. To platí u rozsáhlé publikace i malého letáku. Proto zákazníkům nabízím nejen grafický návrh, ale také kreativní řešení – tedy návrh koncepce a správného strukturování obsahu.
1. Návrh koncepce
Každá tiskovina musí mít nějaký „nápad“. O čem bude? Pro koho? A proč? Na tyto a další otázky musíme znát odpověď dřív, než začneme pracovat na grafickém návrhu. Vzhled a formu musíme přizpůsobit cílové skupině a způsobu užití, abychom dosáhli požadovaného marketingového efektu.
2. Tvorba obsahu a jeho strukturování
Logicky uspořádaný obsah je základní podmínkou dobré srozumitelnosti a čitelnosti. Pokud se čtenář v tiskovině obtížně orientuje, je možné, že vůbec nepochopí smysl našeho sdělení.
3. Grafický návrh
Grafická úprava tiskovin podmiňuje zájem, srozumitelnost, důvěryhodnost. Dokáže navodit žádanou náladu, protože působí na emoce, na podvědomí čtenáře. Je tedy vedle obsahu dalším velmi důležitým sdělovacím kanálem. Podle vzhledu tiskoviny soudíme, zda nám stojí za to se jí zabývat a jestli z ní informace získáme snadno, nebo je budeme muset pracně dobývat.
4. Sazba
Každou tiskovinu je třeba vysázet – malý inzerát i velkou knihu. Grafický návrh je jen vzhled – forma, kterou je třeba naplnit obsahem. Zde je nutné respektovat především řemeslná pravidla, aby byl výsledek kvalitní v každém detailu.
5. Retuše, fotomontáže
Fotografie i další obrazy jsou důležitým informačním prvkem. Mohou nést nejen explicitní sdělení, ale významně působí také na emoce a podvědomí čtenáře. Proto je nezbytné věnovat velkou péči nejen jejich výběru, ale i následnému zpracování.
6. Předtisková příprava
Pečlivá příprava tiskových dat je podmínkou kvalitního tisku. Existuje mnoho různých tiskových technologií a každá má své zvláštní požadavky.
Marketingové konzultace
Nezaujatý pohled zvenčí může být cenným vodítkem pro vaše vlastní rozhodování. Můžu analyzovat vizuální komunikaci vaší společnosti, ukázat její silné a slabné stránky a navrhnout zlepšení. Jednoduchá konzultace může mít formu osobního či telefonického rozhovoru. Rozsáhlejší konzultace může zahrnovat podrobnější analýzu vašich marketingových materiálů, výstupem pak může být písemná zpráva.
Ceník
Nenabízím polotovary ani žádná předchystaná řešení. Každou zakázku řeším jen pro vás, podle vašich požadavků a potřeb. Na každou zakázku proto sestavuji individuální kalkulaci a cena je vyšší než v případě „instantních“ produktů či různých univerzálních šablon. Moje služby jsou určeny pro ty, kdo potřebují kvalitní a funkční marketingovou komunikaci vyladěnou na míru.
Orientační ceny
Návrh firemní značky | od 18 000 Kč |
Návrh produktové značky | od 10 000 Kč |
Vizitka | 2 400 Kč |
Hlavičkový papír | 2 400 Kč |
Leták (např. A4 skládaný na třetiny) | 6 000 Kč |
Plakát | 6 000 Kč |
Brožura (např. 24 stran A4) | 18 000 Kč |
Výroční zpráva (např. 48 stran A4) | 30 000 Kč |
Běžná hodinová sazba (grafické práce a dtp) | 820 Kč |
Marketingové konzultace | 1 900 Kč/h |
Nejsem plátce DPH. Ceník je platný od 1. 1. 2025.